• logo
  • shakarim
    u n i v e r s i t y
Білім беру бағдарламалары
6B04106 - Менеджмент/ Business Administration
B044 Менеджмент және басқару білім беру бағдарламаларының тобы 6B04 Бизнес, басқару және құқық білім беру саласына кіреді.

Кіріспе
Білім беру бағдарламасы білім алушыларды қабылдауды тоқтатуға және/немесе бітірушілердің болмауына байланысты Атамекен-2022 рейтингіне қатысқан жоқ "Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті" КеАҚ гуманитарлық - экономикалық факультеті жүзеге асыратын 6В04106 "Менеджмент/ Business Administration" білім беру бағдарламасы бакалавриат дайындық деңгейі бойынша халықаралық, өңірлік және ұлттық еңбек нарығының қажеттіліктерін, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің нормативтік құжаттарының талаптарын ескере отырып әзірленген және білім беру процесін ұйымдастыруға арналған құжаттар жүйесін білдіреді. 6В04106 "Менеджмент/ Business Administration" білім беру бағдарламасы білім алушыға бизнес-әкімшілендіру және салалардағы заманауи менеджмент туралы түсінік береді. Білім беру бағдарламасының мамандануы бизнесті басқару, коммерциядағы менеджмент, өндіріс, қызмет көрсету салалары және т. б. үшін кадрлар даярлауға мүмкіндік береді. Білім беру бағдарламасы студенттің зияткерлік қабілеттерін, жеке табыстылығы мен көшбасшылық қасиеттерін, қолданбалы экономикалық білім негізінде ұйымдастырушылық қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді. Білім беру бағдарламасы жоғары оқу орны жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттерді оқытуды, сондай-ақ оның әлеуметтенуін және қоғамға кірігуін көздейді.
Даярлау бойынша білім беру үрдісінің аяқталуының негізгі критерийі бакалавр білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 205 кредитін, сондай-ақ практиканың кемінде 27 кредитін игеруі, 8 кредит қорытынды аттестаттау болып табылады. Барлығы 240 кредиттен кем емес.
4 жыл.
Мақсаты
Білім беру бағдарламасы менеджмент және бизнесті басқару саласындағы ағымдағы құзыреттері бар халықаралық бизнесті басқару бойынша білікті мамандарды даярлауға бағытталған; халықаралық бизнесті жүргізудің заманауи құралдарын пайдалана отырып, компанияның мақсаттарына жету үшін тиімді басқару шешімдерін қабылдауға қабілетті.
Түлектің біліктілік сипаттамасы
  • Берілетін дәреже / біліктілік
    6B04106 -
  • Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізімі
    Менеджер, қызмет көрсету менеджері, жоба менеджері, сату жөніндегі менеджер, HR менеджері (HR менеджері), рекрутер-менеджер (қызметкерлерді іріктеу жөніндегі менеджер), PR-менеджер (қоғаммен байланыс жөніндегі менеджер), жарнама менеджері, бренд-менеджер (сауда маркасының менеджері), Инвесторлармен байланыс жөніндегі менеджер және т. б.
  • СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі
    6
  • Кәсіби қызмет саласы
    Маманның кәсіби қызметі саласы:  Компанияны басқару, кез-келген саладағы жеке бизнес;  Маркетинг, тарату, логистика және т.б.; Ing банк және қаржы секторы;  өндіріс;  қызмет көрсету секторы;  кеңес беру және қоғаммен байланыс;  Байланыс және келісімшартты басқару.
  • Кәсіби қызмет нысаны
    Түлектің кәсіби іс-әрекетінің объектілері: қызмет түріне, меншік формасына немесе түріне қарамастан, мемлекеттік органдар, оқу орындары мен ғылыми-зерттеу институттары мен ұйымдары және басқа да қызмет салаларына тәуелді кәсіпорындар, ұйымдар мен фирмалар.
  • Кәсіби қызмет түрлері
    "Менеджмент / Business Administration" білім беру бағдарламасының түлектері келесі кәсіби қызмет түрлерін орындай алады: шығармашылық және инновациялық ойлау дағдылары негізінде қоғам мен клиенттердің қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін идеяларды анықтау, талдау, қалыптастыру; жеке және командалық бастамаларды тиімді жүзеге асыру, бизнестің, сауда мен менеджмент салаларының өсу идеяларын нақты нәтижелерге енгізу; жұмыс орны мен тұратын еліне қарамастан, өзінің кәсіби қызметін жауапкершілік және тиімділік қағидаттарында ұйымдастыруға міндетті; экономика және бизнес бакалаврының маңызды сипаттамасы болып табылатын ақпаратты жинау, талдау және сыни бағалау; өзара іс-қимылдың ауызша және жазбаша нысандары арқылы жеке, тілдік, математикалық құзыреттер негізінде тиімді коммуникация дағдыларын шағын шеңберде де, көпшілік алдында да қолдану; қоршаған ортаға, қызметкерлер мен қоғамның денсаулығы мен әл-ауқатына Ұлттық, сондай-ақ жаһандық мәнмәтіндерде сыни жауапкершілікті ескере отырып, ғылым мен техника саласындағы жаңалықтарды қолдануға міндетті. Бизнестің функционалдық бағыттары бойынша білімдерін көрсету; кәсіби қызметте әкімшілендіру принциптерін білуін қолдану; бизнес-ортадағы тенденцияларды талдау және болжау; пәнаралық тәсілде менеджмент теориясы мен практикасын біріктіру; мәселелер жергілікті деңгейде де, жаһандық қоғамдастықта да өзара іс-қимыл, түсіністік және жауапкершілік негізінде шешілетін кешенді жүйе ретінде әлемді түсінуді көрсету.
Құзыреттіліктерді дамытуға арналған оқыту модульдерінің картасы
Модуль 5. Адам ресурстарын басқару

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Ұйым персоналын тиімді басқара алады, тұлғааралық еңбек қатынастары мен басшылық пен бағыныштылар арасындағы қарым -қатынас мәселелерін шешеді. Іскерлік қарым -қатынасты жүзеге асырады: көпшілік алдында сөйлеу, келіссөздер, кездесулер, іскерлік хат алмасу, электронды байланыс және т.б. Ол персоналды басқарудың заманауи технологияларына негізделген тұлғааралық, топтық және ұйымдық коммуникацияда жанжалды жағдайларды шешудің әр түрлі әдістерін, соның ішінде мәдениетаралық ортада еркін сөйлейді. Клиенттермен және іскерлік серіктестермен, сондай -ақ мемлекеттік органдармен сауатты өзара тиімді қарым -қатынас орната алады.

Модуль 7. Жаһандану-локализация

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Сыртқы нарыққа шығуды ескере отырып, іскерлік стратегияны әзірлейді және енгізеді, оған байланысты ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдер қабылдай алады және жүзеге асыра алады, олар үшін жауапкершілік алады, олардың тәуекелдері мен салдарын ұлттық және халықаралық нарықтардың жағдайынан ескереді.

Модуль 1. Тілдер модулі

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде жазбаша және ауызша іскерлік (кәсіби) қарым -қатынас дағдыларына ие.

Әлеуметтік-дүниетаным модулі

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Азаматтық позицияны қалыптастыру үшін қоғамның тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын талдай алады.

Модуль 3. Маркетинг және операциялар

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Жаһандық логистикалық жеткізілім тізбегін ұйымдастыруда стратегиялық ойлау дағдыларын көрсетеді, жеткізу жүйесін талдай алады, проблемаларды барлық сатыларда анықтайды және шешеді, соның ішінде халықаралық және мәдениетаралық сипаттағы мәселелер. Кәсіпкерлікті басқару негіздері туралы білімдерін көрсетеді. Іскерлік әкімшіліктің мәнін түсінеді, менеджменттің негізгі теорияларын, мотивацияны, көшбасшылықты және басқару мәселелерін шешуге күшін практикада қолдана алады. Тұтынушылардың мінез -құлқының психологиялық және әлеуметтанулық негіздерін біледі, маркетинг пен бизнесті басқаруда алған білімдерін қолдана алады.

Модуль 4. Бухгалтерлік есеп және қаржы

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Кәсіпорындағы бухгалтерлік есеп туралы түсінігі бар, қаржылық есептілік бойынша кәсіпорынның қаржылық -шаруашылық қызметін талдай алады. Қаржылық сауаттылық дағдыларын көрсетеді, ұйымда бухгалтерлік есеп негіздері туралы білімді қолданады, қаржылық, салықтық және басқа есеп беру нысандарын талдайды. Қаржылық құжаттарды оқи алады, кәсіпорынның қаржылық жағдайы туралы қорытынды жасай алады және қажетті басқарушылық шешімдер қабылдай алады. Бухгалтерлік есепті жүргізе алады, есептерді дайындайды және шешімдерді ұсына алады.

Модуль 6. Информавциялык жуйелерi

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Ақпараттық саладағы үлкен деректер ұғымы туралы түсінігі бар және бұл білімді экономикалық және коммерциялық ақпаратты талдауда қолдана алады. Компанияның жобалық және коммерциялық қызметін жүзеге асыру кезінде ақпаратты өңдеуге, талдауға, ресми құжаттарды рәсімдеуге ақпараттық -коммуникациялық технологиялар мен бағдарламалық өнімдерді қолданады. Өндірісті ұйымдастыру, кәсіпорынның коммерциялық қызметін жүргізу және бәсекеге қабілетті өнім шығару үшін сапа менеджментінің принциптері мен әдістерін қолданады. Шешімдерді қолдау жүйесіне сүйене отырып, басқару шешімдерін қабылдау қабілетін көрсетеді, ұйымның инновациялық мүмкіндіктерін талдайды. Кәсіпорынды ұйымдастыруда электронды маркетинг пен жалпы бизнесті қолданудың маңыздылығын түсінеді; электронды бизнесті жүргізу әдістеріне ие.