Ғылыми-педагогикалық бағыттағы магистрлерді даярлау бойынша білім беру процесінің аяқталуының негізгі критерийі білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 84 кредитін, соның ішінде 4 кредит педагогикалық практика, 9 кредит зерттеу практикасы, сондай-ақ тағылымдамадан өтуді және магистрлік жобаны орындауды қоса алғанда, магистранттың ғылыми -зерттеу жұмысының кемінде 24 кредитін, қорытынды аттестацияның кемінде 12 кредитін игеру болып табылады. Барлығы 120 кредит.
2 жыл.
-
Берілетін дәреже / біліктілік7М04102 Мемлекеттік және жергілікті басқару бағдарламасы бойынша экономикалық ғылымдарының магистрі
-
Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізіміӘртүрлі мемлекеттік құрылымдарда (Президент Аппаратында, Премьер-Министр Кеңсесінде, Министрлер аппараттарында, барлық деңгейдегі әкімдердің аппараттарында) мемлекеттік қызметші; мемлекеттік кәсіпорындар мен ұлттық компаниялардың, жеке кәсіпорындардың менеджері қызметтерін атқара алады.
-
СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі7
-
Кәсіби қызмет саласы- Мемлекеттік қызмет - Ұлттық және трансұлттық компаниялар - Халықаралық ұйымдар (БҰҰ, Дүниежүзілік Банк) - Банк және қаржы секторы - Шағын және орта бизнес
-
Кәсіби қызмет нысаныҚазақстан Республикасы Президентінің (ҚР) аппараты мен Әкімшілігі; ҚР Парламентінің аппараты; ҚР Үкіметінің әртүрлі құрылымдық бөлімшелері; экономика мен қаржыны басқару органдары (министрліктер, ведомстволар және агенттіктер); жергілікті басқару органдары (аудандардың, қалалардың, облыстардың әкімдіктері) және атқарушы органдардың аппараттары; ұлттық мемлекеттік және жеке компаниялар, концерндер, корпорациялар және басқалар.
-
Кәсіби қызмет түрлеріБілім беру бағдарламасының түлектері келесі кәсіби қызмет түрлерін орындай алады: - кәсіби қызмет процесінде басқарудың іргелі принциптерін қолдану; - жұмыс процесінде тиімді қарым-қатынас әдістерін қолдану; - салааралық салаларда негізгі зерттеулер жүргізу; - кәсіби қызмет контекстінде ақпаратты басқару; - экономикалық принциптердің базалық білімін көрсету; - мемлекеттік сектор ұйымдары мен жетекшілік ететін салалардың саяси, әлеуметтік, экономикалық және құқықтық ортасын талдау; - жазбаша қарым-қатынас жасау, жоспарлау, бюджетті құру, шешімдер қабылдау және т. б. дағдыларды қолдану. - іскерлік ортаға қатысты және жұмыс уақытынан тыс этикалық ұстанымдарды жүзеге асыру; - кәсіби саладағы мәселелерді шешуге қатысу.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Модул меңгеру магистранттардың ғылыми, басқарушылық және білім беру ортасын жан-жақты түсінуін қалыптастырады. Сын тұрғысынан ойлау, ғылыми талдау және кәсіби қарым-қатынас дағдылары дамиды. Білім алушылар ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу әдістерін, сондай-ақ, жоғары оқу орнында оқыту қағидаларын меңгереді. Академиялық мәдениет деңгейі мен халықаралық ғылыми-білім беру қызметіне қатысуға дайындығы артады. Нәтижесінде магистранттар экономика және басқару саласында ғылыми-педагогикалық функцияларды табысты жүзеге асыра алады.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Түлек мемлекеттік басқарудың тиімділігін бағалау және арттыру үшін цифрлық технологияларды, электрондық үкімет жүйелерін және аналитикалық құралдарды қолдана алады. Цифрлық этика мен деректерді қорғау қағидаттарын меңгерген
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Магистрант мемлекеттік басқарудың тиімділігін бағалау және арттыру үшін цифрлық технологияларды, электрондық үкімет жүйелерін және аналитикалық құралдарды қолдана алады. Цифрлық этика мен деректерді қорғау қағидаттарын меңгерген
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Магистрант мемлекеттік жобалар мен бағдарламаларды әзірлеу, іске асыру және бағалау, сапа стандарттарын және тәуекелдерді талдау әдістерін қолдана алады. Стратегиялық жоспарлау және мемлекеттік саясаттың тиімділігін бағалау дағдыларына ие